Sen de gitme..

Bak nerdeyim ben bilmiyorum
Günahlarımla yanıyorum
Her zaman bir laf söylüyorum
N'olur, n'olur sen de gitme.

Yaşıyorum hayatımın her anını seninle
Çok üzgünüm, çünkü her an konuşuyorum hayalinle
Ben yaşamalıyım bu alçak kaderimle
Yine bir laf söylüyorum
N'olur, n'olur sen de gitme.

Arkadaşıma bakıyorum hiç benle ilgilenmiyor
Hayatım benle vahşicesine eğleniyor.
Gözüm her zaman hayaline direniyor
Şimdi gözlerim sana gitme diye yalvarıyor.

16/12/2011

Comments